Tuesday, October 8, 2013

舊部落精選之191


我的野蠻鄰居
你想點呀!

2011年2月21日 下午4:58公開累計瀏覽次數 35 6
                                                                              
已經唔係第一次, 之前一罐兩罐我當時運高睇你唔到

今次......我數過一共有十罐! 仲有罐係漏既添!

我係三樓屋企入面都聞到呀

你究竟想點!

你想點呀 (報警後)

2011年2月24日 上午10:48公開累計瀏覽次數 61 9
                                                                              
星期一同樓下投訴左d電油, 對方亦承諾會"儘快"移走, 就比多次機會佢地

星期二放工反來原全無郁過

明明間屋有燈, 露台鐵閘打開

係地下對住佢露台叫佢唔應

敲門唔啋, 電話留言

既然你無誠意我亦無需要比面

d味已經吹晒出來, 地下同對面座都已經聞到

報警囉

消防同警察來到

第一件事搬晒d油出來, 粗略估計超過100 Litre

後來男戶主現身比消防捉住來哦

女戶主就上來踢我地鐵閘, 又叫又鬧

嚇到幾隻肥貓搵位"lay"埋

聽到佢係度嗌"你要玩野我就同你玩"

跟住就聽到"bing ling bong long, king ling count loung"

我地鐵閘望落去...白門係佢屋企, 報紙用來indicate日子

放左d垃圾同鞋櫃係我樓梯口


散左d花盆碎係共用樓梯


擺d雜物係共用鐵閘口


好無聊......


無聊搞作

2011年2月24日 下午11:43公開累計瀏覽次數 31 3
                                                                              
繼前日打爛花盤之後, 野蠻鄰居今晚又搞埋D無聊野

係我地鐵閘前淋豉油

佢地包垃圾

無聊!

星期五晚出事

2011年2月26日 上午3:11公開累計瀏覽次數 45 8
                                                                              
多得果個係人地門口淋豉油倒垃圾既"人型物質"

係我地樓梯口加料, 貓爸今晚做左滾地葫蘆

由2樓碌落地下, 攤左係地郁都唔郁得

即CALL白車同警察備案

貓爸被"扇"失平衡向後跌本能拉低左個櫃

貓爸上白車時我反回現場映証據

見到貓爸被"扇"鞋印


由醫院反屋企時, 感應燈被破壞, 好彩我有電筒係手

現場被清理過

似乎佢地仲未知搞到咁大

仲走出來鬧"你唔好再搞我門口D野"(當然其中有問候我屋企人字句)

當時我剛有新發現連望都唔望佢亦無理佢

尼D唔係豉油, 滑"山山"既物體之前係無既

應該就係佢"扇"到貓爸攤左係醫院

可能因為佢見唔到我表情, 唔知我想點, 鬧完第二句就關門

放心, 我備左案架喇, 你地慢慢囂啦吓


又搞破壞

2011年2月26日 下午10:17公開累計瀏覽次數 54 12
                                                                              
為左防止蚊蟲入屋, 我地係樓梯同鐵閘都裝左鐵絲蚊網

睇來好彩有個網, 如果唔係都唔知佢放D乜入來

又係樓梯放grease

They also take away the light purposely
Obviously want to trick us again

Evil evil people


 

 
 

 

 

No comments:

Post a Comment