Wednesday, October 9, 2013

舊部落精選之237

母親節的花園
2012年5月14日 下午2:22公開累計瀏覽次數 107 3
                                                                              
落完雨既天台, 空氣清新之餘, 色彩都好斑斕

植物都從沈睡中騷醒過來

松葉牡丹










馬齒牡丹





球根種起既百合
花瓣上還沾著早晨的雨水





巴西鷟尾



上年尾把棵飄香剪剩6吋高, 今年好精神



剪完又生的鑽石玫瑰
係時候考慮比個大d既盤比佢住



過完年人家無地方放既吉仔比我接收後都有繼續生長



仲開始結果添



晨雨後的驚喜



布袋蓮






d水珠現場睇仲靚呀



可惜我部係傻瓜機



我亦無技術



但見到甘靚既水珠真係好開心



d金魚都似乎生活得好開心



布袋蓮既花好似仙子甘好有靈氣



 
 
再度從遇你
 
2012年5月17日 下午2:44公開累計瀏覽次數 122 4
                                                                 
通常每隔一個月左右,我都會把家中種植的各種香草剪下分享給公司的同事

各同事們又一向都好喜歡這種”額外福利”

一個月前, 尼位小朋友係其中一棵香草上食緊早餐既時候比我吾覺意帶左返公司
仲引發左一陣小騷動
之後我就帶返佢返屋企繼續幫我食害蟲

今日,佢又搭上了”香草順風車”跟左我返公司探d同事


一個月無見,大隻左好多
不過今晚都係要帶你返屋企
因為...
屋企d花草比公司更適合你居住
 

No comments:

Post a Comment