Tuesday, October 8, 2013

舊部落精選之193

正月三十的利是

2011年3月4日 下午3:10公開累計瀏覽次數 3 4
                                                                 

因為北美天氣問題引致貨物派遞有所延誤, 今朝派完貨要向某客戶負荊請罪

原本預備要被怪責, 卻見老闆娘友善地遞上預先準備好的利是一雙!!??

望一望個日子, 都正月三十了, 還給我利是???

真是驚喜萬分!!!

老闆娘話今年第一次見面, 而且我一向做事落力又誠懇好幫得手, 所以特別留了兩封利是給我,

講到我幾唔好意思

先不研究利是價值, 但感受到既暖意真是難以形容

雖然份工都算辛苦, 但當中得到的認同, 尤其是客戶的支持真係抵返晒......

奉勸時下年青人, 不要以工作量多為苦

有時, 凡事做多小小, 是會有人欣賞的


三月的花花

2011年3月14日 下午12:50公開累計瀏覽次數 10 6
                                                                              
做完個三月show又到Basel

長命功夫長命做, 幾歹都要減吓壓

最簡單既方法就係望吓d花花草草摸吓幾隻肥貓

最近重生既金魚花

兩個唔同品種既海棠

貓爸既玉蓮四兄弟

貓爸新買既攀爬植物

開得超級美艷既學士茶

成朵玫瑰咁

從冬眠甦醒既艾草

蕾絲公主

比利時杜鵑仲有花開

葡萄風信子結子喇

黃蕃茄

差不多食晒既沙律生菜
 
 
三月的花花(下)
 
2011年3月14日 下午1:04公開累計瀏覽次數 13 6
                                                                              
意大利生菜準備好喇......我下星期會來食你地架喇

好似朵花咁靚

開花的茴香

豆苗

花友送的三七

偷食菜菜既貓貓


 





 

No comments:

Post a Comment