Tuesday, October 8, 2013

舊部落精選之210

破壞王駕到

2011年11月8日 上午11:07公開累計瀏覽次數 115 3
                                                                             
原本諗住放兩日假係屋企休息吓架麻

點知比人乘機任性左......



兩姐弟8月29日出世
之後再有機會介紹比大家認識

 
 
寵物隨想
 
2011年11月9日 上午11:04公開累計瀏覽次數 64 2
                                                                              
一直已來, 對貓的喜好可以算是個情意結
記憶中由幼稚園到初中屋企都有養貓
而這些貓通常都是父親大人通宵更放工反屋企時跟入門口的

讀完書反香港在愛協領養了自己的第一隻貓
可惜當時普遍養貓的概念同護理認知跟現時有好大差距
而當年的住所地理環境又好方便貓貓"出街浦"
當時的貓貓在好短時間內"走左佬"

直至我遇上波子糖
好像是緣份般一眼就看上了
之後就不能自拔地當上貓奴

至於狗, 記憶中家中也曾經有一隻叫Happy的小狗.
那時我們會把他放在小滕籃內帶他去街,
記得這小狗還會"請請"要食物的呢!

還記得我跟他有一張黑白照片,
當時我手穿著格子短裙黑色"芭蕾襪",
 手抱著布娃娃, Happy就在我腳邊
在維多利亞公園大草地拍下那張照片
不知道那照片現在在哪呢?
至於Happy後來去了哪裡, 這一直都是個謎

另一隻比較印象深刻的狗就是Sheba
她是一隻Husky
哥在父母搬到加拿大後買給兩老做伴的
我跟她相處的時間大約只有兩個星期
但她的懂性及美麗給我留下很深刻的印象
可惜母親怕麻煩最後把Sheba送走了
算起來她都已經16歲了
可能早已去了彩虹橋......

可能是自己性格關係, 我比較欣賞貓的"冷眼旁觀"性格
對於狗的過份熱情, 我總覺得有點吃不消
不是不喜歡狗, 只是我覺得"保持距離好d"

我喜歡貓的安定, 寧靜
他/她們會靜靜地依在你的身旁
默默地陪伴
感覺很平靜, 很peaceful

最近半年, 貓爸多番要求想養狗
原本都多次看到可愛的小唐狗
奈何貓爸堅持要自己選擇
就看在他甘心做了貓奴多年的份上
這次就讓他任性一次

就這樣, 家中就多了兩隻金毛飛

 
 
介紹金毛飛
 
2011年11月9日 下午12:15公開累計瀏覽次數 138 4
                                                                            
原本放兩日假打算係屋企休息吓, 點知就變左湊仔

尼兩隻金毛飛, 來到屋企唔夠半個鐘就食左我盤花期蔘菜



不過都算乖, 無人理佢地就自己搵野玩



或者瞓覺



仲想合作開門入屋添


因為之前佢地既生活係通山跑, 又未打針, 都係唔比佢地同d貓接觸住

紅豆目及住兩條金毛飛
 


花生糖又要目及


輪到牛奶妹


看更伯伯比指示d"靚"去睇實d"外敵"



佢兩個就話知你, 玩到倦就瞓


花生糖係一號哨站站崗
 


牛奶妹接力(係窗口)


貓狗爸幫佢地搭個遮陽帳篷


好好感情既兩姐弟


好心鄰居送上二手狗屋比佢地遮風擋雨


去到邊都一齊


家姐--沙律(因為一來到就食左我d菜)
細佬--班戟(原本佢老豆想叫佢做"蛋散"架)

 

No comments:

Post a Comment